Veli Görüşleri

Anasayfa   Okulumuz   Veli Görüşleri
 
Görüş Bildir
 

Özen KABOĞLU – 2. Sınıf Artun Kaboğlu’nun Annesi

Bir yılı aşkın süredir velisi bulunduğum Bahçeşehir Okulları Sancaktepe Kampüsünün klasik eğitim-öğretim çerçevesinin dışına çıkarak eğitimin bir gönüllülük işi olduğunu bir kez daha hatırlatarak bizlere yaşattığı için öncelikle sınıf öğretmenimize, tüm branş öğretmenlerimize, yüzünde gülümsemesi hiç eksik olmayan müdür yardımcımıza ve okul idaresine çok teşekkür ediyor, başarılı bir öğretim yılı olmasını temenni ediyorum.

&

Zeynep ve İhsan KÜLAHLI - 2. Sınıf Derin ve 5. Sınıf Batın’ın Ailesi

Eğitimin temeli ailede başlar. Çocuklarınıza özel öğretmenler tutun, özel dersler aldırın, en güzel okullarda okutun, hiçbir fedakarlıktan kaçınmayın ne yaparsanız yapın; fark etmez.

Eğer çocuklarımıza; okulu, eğitimi ve öğrenmeyi sevdiremezseniz her çaba nafile.....

Son iki yıldır Batın ve Derin Bahçeşehir Sancaktepe Okuluna her sabah koşarak ve de severek gidiyorlar. Burada en büyük pay çocuklarımızı kendi çocuklarından ayırt etmeksizin her sabah şefkatle kucaklayan ve her akşam aynı eda ile evlerine uğurlayan öğretmenlerimiz, okul yöneticilerimiz ve okul çalışanlarımızın. Çocuklarımızı sevgi ile kucaklayan Bahçeşehir Sancaktepe Okuluna binlerce teşekkürler.

 

BİZ KOCAMAN BİR AİLEYİZ.

&

Ayça ve Orhan CANSIN – 2. Sınıf Yasemin ve 7. Sınıf Melisa’nın Ailesi

Bahçeşehir Okulları ile tanışmamız Sancaktepe Kampüsü Tanıtım Ofisinin yaşamakta olduğumuz sitede kurulması ile 3 sene öncesine dayanmaktadır.

Satış ofisindeki yetkililerin vermiş olduğu bilgiler sonrasında aile olarak yaptığımız araştırmalar sonucu iki sene önce, kızımız Melisa’nın da tercihi doğrultusunda, anaokulundan beri okumakta olduğu yine Türkiye’nin iddialı eğitim kurumlarından biri olan okulunu bırakıp Bahçeşehir Okullarına başlamasına karar verdik. Aynı dönemde küçük kızımız Yasemin de aynı okulda anaokulunda okumaktaydı. Ablası ile beraber, ablası 5. sınıf, kendisi 1. sınıftan itibaren Bahçeşehir Okullarında okumaya başladılar.

Bu kararımızdaki en önemli etken, kızlarımızın sadece lise ve üniversite giriş sınavlarında başarılı birer robot değil, hayat basamaklarında kendine güvenerek ilerleyen, sosyal, araştırmacı, çevreye ve insanlara duyarlı, karşılaştığı durumları ve deneyimleri sorgulayıp, bunlardan ders çıkarıp hayattaki doğru yönünü bulabilen, özgür düşünebilen, paylaşımcı, iç disiplini olan ve en önemlisi mutlu bireyler olarak yetişmelerine en fazla Bahçeşehir Okulunun katkı sağlayacağına inanmış olmamızdır.

Geçirmiş olduğumuz 2 sene içerisinde vermiş olduğumuz kararın ne kadar isabetli olduğunu yaşayarak görmüş olmaktan mutluyuz. Kızlarımızın bilimsel ve örgün eğitimde diğer okullardan geri kalmayıp, onların da ötesinde başarılı bir eğitim almasının yanı sıra, kişisel gelişiminin de beklentilerimizin üzerinde gerçekleşmekte olduğunu mutlulukla görmekteyiz. Örneğin; Melisa’nın önümüzdeki sene TEOG sınavında başarılı olacağından hiç şüphe duymamaktayız. İngilizcesinde gelmiş olduğu seviye bizleri şaşırtacak kadar ileri düzeyde... Bunlarla birlikte, arkadaşları ile birlikte güzel vakit geçirmekten de hiçbir ödün vermemekte....

Bahçeşehir Okullarında bizi en çok etkileyen olaylardan biri ise okulumuzdaki arkadaşlık, bağlılık ve aidiyet duygularının ne kadar kuvvetli olduğunu gösteren bir deneyimimizin olması. Melisa’nın geçen sene sonunda geçirmiş olduğu bir kaza sonrasında bütün öğretmenler, öğrenciler ve yöneticiler hem Melisa’nın hem de Yasemin’in yanında olarak çok büyük destek oldular. Hastanede okul müdürümüz dahil neredeyse bütün okul yanımızdaydı. Okulun göndermiş olduğu rehberlik öğretmeni hem Melisa’ya hem de Yasemin’e destek olmaktaydı. Bu olay, Bahçeşehir Okullarının çocuklarımıza, vermekte olduğu kaliteli eğitimin çok daha ötesinde değerler katmakta olduğunun yaşayan bir örneğiydi.

&

Arzu PARLAKGÖZ - 4. Sınıf Eren’in Annesi

Oğlum Eren, 2014 yılında Bahçehir Sancaktepe Kampüsünde 2.sınıfa başladı. Bir önceki yıl gittiği okulda akademik anlamda yeterince desteklenmemişti ve özellikle harfleri karıştırdığı için okuma-yazma düzeyi çok gerilerdeydi.

Bahçeşehir Sancaktepe Kampüsünün ilk yılı olmasına rağmen, okul idaresi ve öğretmenlerin çok kısa süre içinde öğrencileri tanımaları, uyguladıkları kişiye özgü öğretim modeli ve rehberlik birimiyle sınıf öğretmenin de desteğiyle oğlum kısa süre içinde büyük bir gelişme gösterdi.

Okulun açıldığı ilk hafta yapılan “Neler Hatırlıyorum?” sınavında çok düşük bir puan almasına rağmen, sene sonunda yapılan “Genel Değerlendirme” sınavında tam puan alma başarısını gösterecek kadar performansı gelişmiş ve özgüvenini kazanmıştı. 

Bahçeşehir Sancaktepe Kampüsünün gerek akademik başarıyı destekleyen,  gerekse sosyal ve psikolojik gelişiminde çocuklara kattıkları zenginlik için minnettarım. Her şeyden önce oğlum büyük bir mutlulukla ve severek okuluna gidiyor ki ebeveynler için bundan daha büyük bir iç rahatlığı olamaz. 

 Bahçeşehir Sancaktepe Kampüsü her öğrencisi için “başarı” hedefleyen, ancak çocukların farklılıklarını ve bireysel yeteneklerini de hesaba katarak “kişiye özgü öğretim modeli” kullanmak suretiyle çocukların gelişimine katkı sağlayan bir okul. Başarı ve sınav odaklı birçok okulun aksine, sadece başarılı çocukların elinden tutup yürüyen değil, tüm bireysel farklılıklara rağmen hiçbir öğrencisinden vazgeçmeden sonuna kadar çaba gösteren bir yaklaşıma sahip olmaları da başarılarının ve mutlu öğrencilerinin sırrı olsa gerek.

Oğluma ve öğrencilerine kattıkları zenginlik, gösterdikleri destek, profesyonel yaklaşım, sağlanan başarı ve en önemlisi mutlu öğrenciler için Bahçeşehir Okulları Sancaktepe Kampüs Müdür ve Müdür Yardımcılarına,  öğretmenlerine ve elbette sınıf öğretmenimize, rehberlik birimi ile okul çalışanlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim. 

&

Fulya KÜMÜŞTEKİN - 5. Sınıf Can’ın Annesi

Eğitim, yaşam yolculuğunun en önemli parçası. Biz prensip olarak hayatı optimum yaşamak gerektiğine ve her insanın eşsiz ve benzersiz olduğuna inanan bir aileyiz. Kalıpları sevmiyoruz. Eğitimin her bir çocuğa özel olması ve öğretim metodlarının kişiye özel kullanılması gerektiğine inanıyoruz. Okul seçimi yaparken de bunlara dikkat ettik. Bahçeşehir Okulları, sadece ya akademik başarıya ya da sanatsal ve sportif gelişim kanallarına odaklanan ve sizi bunlardan birini seçmek durumunda bırakan diğer okullardan farklı olarak tam olarak istediğimiz şeyi bize verdi: 2 yıldır bu okuldayız ve oğlumuz hem sınıfının en başarılı öğrencilerinden biri, hem çok mutlu ve huzurlu, hem de sanatsal ve sportif faaliyetlerde kendini aştı. Özel okul olarak bir sürü seçenek var evet, ama her şey parada bitmiyor. Eğitim ticaret değil bir gönül işidir. Bir öğretmen çalıştığı kurumda mutsuzsa bunu öğrencilere mutlaka yansıtacaktır. Sancaktepe Bahçeşehir Kampüsünde geçirdiğimiz bu süreçte, tüm öğretmen ve yöneticilerin tek tek titizlikle seçildiğini ve sadece kendi branşlarında değil pedagojik anlamda da tüm gereken donanımlara sahip olduklarını kanıtlayan bir sürü örnekle karşılaştım. Ekip A’dan Z’ye öyle güzel bir harmoniyle çalışıyor ki sonuçta mutlu, kendine güvenen, ne yaparsa yapsın isteyerek ve zevkle yapan başarılı çocuklar çıkıyor ortaya. Yani aslında her şey bir eğitim kurumunda olması gerektiği gibi işliyor. Bir anne olarak yaptığımız seçimden dolayı içim öyle rahat ki, bu huzuru parayla asla satın alamazsınız. Bahçeşehir Okulları Sancaktepe Kampüsüne bana verdikleri huzur için çok teşekkür ediyorum. 

&

Hande ÇITIROĞLU – 5. Sınıf Arsal Nakip’in Annesi

Bahçeşehir Sancaktepe Kampüsünün oğluma kattığı kazanımlar saymakla bitmez. Müzik branşında daha ilk senede arkadaşlarına konser verecek kadar güzel gitar çalmayı öğrenmesinden mi, seçtiği basketbol sporu branşını ileri seviyede geliştirmesinden mi, yaptıkları deneysel faaliyetler ve "dokunarak öğrenme-öğretme" tekniklerinden dolayı hayatta en çok istediği meslek dalının tıp olduğunu idrak etmesinden mi, öğretmenlerinin sadece öğreterek değil, oğluma gerçekten dokunarak, öperek, sarılarak sevgilerini vermelerinden mi, üst düzey yöneticilerinin bile en küçük aklımıza takılan konuda bizi aydınlatmak için canla başla ellerinden geleni yapmalarından mı, yoksa ön ergenlik döneminde olan çocuklarımızın soru ve problemlerinin en ince ayrıntılarına kadar ilgilenen pedagoglarından mı bahsetmeliyim bilmiyorum. 

Oğlum sevgi ile öğrenmenin ne demek olduğunu anladı. 

Sonsuz teşekkürler.

&

Emel BAYOĞLU – 8. Sınıf Erol Can Eren’in Annesi

Eğitime, öğretime, çocukların mutlu olunca başarıyı yakalayabileceğine inanan bir anneyim. Oğlum için özel okul tercihi yaparken kriterlerim arasında okulunu ve öğretmenlerini sevmesi, akademik başarıya önem veren, yabancı dil konusunda iddialı, yurtdışı okulları için oğlumun önünü açacak, vizyon sahibi bir okul arayışı içindeydik. Bahçeşehir Sancaktepe Kampüsüne gelerek ilk görüşmeden çıkarken aslında kararımızı büyük oranda vermiştik. Ama oğlumuzun da kararı önemliydi. “Kafamızdaki iki okul arasında karar vermeliyiz. Nerde olmak isterdin?” diye sorduğumuzda; bir birey olarak karşılanmak oldukça hoşuna gitmişti. Ve cevabı "Bahçeşehir" oldu. 3 senedir bu okuldayız, bu sene 8. sınıfız. Çok nadir olan acabalarımda bile hemen geri dönüt aldığım bir okulun velisi olmaktan çok mutluyum. Önce müdürümüze, müdür yardımcımıza ve öğretmenlerimize, rehberlik birimimize ve tüm okulumuz çalışanlarına teşekkür ederiz. Ailesi olarak sizleri tanıdığımız için, oğlumun böyle bir kadroyla eğitim hayatında ilerlemesinde, hedefine doğru koşarken yanımızda olduğunuz için çok şanslıyız. “Bahçeşehirli Olmak” ayrıcalığını hep hissettik.

&

Şenay TOKSOY - 5 Yaş Aslı Rana ve 2. Sınıf Ela Nil’in annesi

Anaokulundan, üniversiteye kadar giden, uzun bir yol Bahçeşehir Okullu olmak. Aynı zamanda bu; öğrenmek, sorgulamak, araştırmak, bilgi ile donatılmak, sosyalleşmek demek. Sonrasında (aile olarak esas amaçladığımız) etrafına, çevresine duyarlı, sağlıklı, özgüveni yüksek, mutlu bireyler demek ve hepsinden öte Sayın Enver Yücel’in söylediği gibi "Dünya Vatandaşı " olmak demek. Bahçeşehir Okulları, bizim bütün önceliklerimize sahip bir kurum. İki çocuğumuzu da buraya kaydettirirken hiç tereddüt etmedik. Bu kampüsteki üçüncü yılımıza da aynı heyecan ve aynı mutlulukla başladık. Hep derler ya "Nasıl başlarsa öyle gider" diye…

En son kızımın söylediği şu sözcükler onun hislerini de anlatıyor: “Anne, sence okula taşınsak ve orada yaşasak daha iyi olmaz mı? Böylece buradan hiç ayrılmamış oluruz.” Daha ne desin? :))  Bu duyguların oluşmasını ve sürekliliğini sağlayan, başta “Sevgili Müdürümüz” olmak üzere, okulumuzun tüm eğitim ve idari kadrosuna teşekkür ediyor ve herkesi kutluyorum. 

&

Banu ACARBAY - 2. Sınıf Mina’nın Annesi

Kızım için Bahçeşehir Okullarını tercih etme sebebimiz; Atatürk ilke ve inkılaplarını benimsemiş ve çocukların sosyal gelişimine önem veren bir okul olduğunu düşünmemizdi. Kızımın okula başlamasından sonra da yanılmadığımızı gördük. Bizim için sınavlar ve ortalamalar bir yana, kızımızın özgüvenli ve mutlu bir birey olarak yetişmesi her şeyden daha önemli. Okulumuzun yönetimi ve akademik kadrosu da bunu destekleyen bir misyona sahip. Başarı odaklı, çözüm odaklı, sosyal ve mutlu çocuklar yetiştiklerini çok rahat gözlemleyebiliyoruz. Kızımdaki olumlu değişimi ailemizdeki herkes fark ediyor ve söylüyor. Kızım ilk günden bu yana okul fobisi olmadan, okuluna severek gidiyor. Umarım bu güzel birlikteliğimiz devam eder ve kızımın eğitimini başarıyla tamamladığı günleri keyifle görebiliriz. Emeği geçen tüm Sancaktepe Bahçeşehir Ailesine teşekkürler. 

&

Demet DANIŞ – 4 Yaş Arda Danış’ın Annesi

Arda, geçtiğimiz yıl Bahçeşehir Sancaktepe Kampüsü Anaokulunda eğitim hayatına ilk kez başladı. Biz bu okulu tercih ederken uzun uzun düşünmedik, çünkü Ulu Önder Atatürk'ün ilke ve devrimlerinin savunucusu olarak, Atatürkçü çizgisi ile çağdaş, demokratik, özgüvenli bireyler yetiştireceğini biliyorduk.

Oğlum 3 yaş grubunda başladığı için öncelikle kendini evinde gibi sıcak bir ortamda, güvende, huzurlu, mutlu hissetmeliydi ki geçen yıl da, bu yıl da sorunsuz bir şekilde okula adapte oluşundan, her sabah isteyerek okula gitmesinden, okulda öğrendiklerini evde keyifli bir şekilde anlatmasından ve daha birçok nedenden doğru bir tercih yaptığımızı görüyoruz.

 Bahçeşehir Okulları Anaokulunda, çocuklar küçük yaştan itibaren; yabancı dil, spor, müzik gibi birçok branşta eğitim almaya başlıyor ve bu sayede eğitimin yanı sıra yetenek ve ilgi alanlarının farkına varıyorlar. Sıkılmadan, keyifli, neşeli, bol aktiviteli bir şekilde eğitim hayatlarına başlangıç yapıyorlar. Ezbere dayalı eğitimin aksine her şeyi yaşayarak, deneyimleyerek, araştırarak, dokunarak, öğreniyorlar ve öğrenirken eğleniyorlar. Oğlum şu anda 4 yaş grubunda ve daha yolun çok başında olmasına rağmen son derece sosyal, ne istediğini bilen, sorgulayabilen, kendinden emin, özgüveni yüksek bir birey olma yolunda ilk adımlarını atmaya başladı. Bunu çok net bir şekilde fark edebiliyoruz.

Teşekkürler Bahçeşehir Okulları…

&
 

Paylaşın